{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 13 december 2022

Dinsdag - poppendag in december: een nieuwe gnoom (2)

Dinsdag - poppendag in december: een nieuwe gnoom (2)


Vorige week liet ik zien dat ik aan een nieuw gnoom-avontuur begonnen was en deel 1 had ik klaar, de muts. Die best groot is!






Dit is een patroon van Sarah Schira van Imagined Landscapes.


Voor deel 2,het lijf, hechtte ik aan met groen. Ik vond het randje op de muts zo leuk, dat ik voor het lijf de variatie met dat randje koos. En dat randje brei ik met wit. 
Op de volgende foto ben ik ongeveer halverwege het lijf:


Een close up van een stuk verder:


En hier is 't lijf bijna klaar:


Dat is waar ik ben op dit moment. Wordt vervolgd!

Alle blogs over deze gnoom vind je onder het label "Choose Your Gnome Adventure".

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria


Als je ook mee wilt doen aan dinsdag - poppendag, voor een keer of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🎄🎄🎄

Liefs van De Breimeisjes ðŸ’—💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Ja, die muts is echt groot! Maar leuk dat de gnooms allemaal andere afmetingen hebben.
    Volgende week gaan we op de creaclub ook gnooms maken. Nee niet zo mooi gebreid als die van jou, onze gnooms moeten in anderhalf uur klaar zijn. Op dit moment ben ik bezig met de voorbereidingen, ik hoop dat ik er volgende week aan denk foto's te maken op de club dan kan ik ze delen op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die muts is inderdaad best groot, maar een beetje variatie in de maat is leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tot nu toe geheel in kerstkleuren, dat kijkt echt leuk bij zo'n gnoom!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beetje groot hoort er misschien wel bij. Ik gaakte er ooit 2 die waren mega :))

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje Akkelien dit is echt een MEGA muts zeg, ik denk dat je iets in de stijl van zo'n matroesjka popje aan het maken bent. En gaat het Gnoom in Gnoom in GNOOM worden;-)

    BeantwoordenVerwijderen