{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 16 december 2022

Week 50

Week 50

Op de vijftigste vrijdag van dit jaar is hier deel 50 van mijn eigen challenge, 52 weken in 2022.
Ik ga proberen iedere week iets leuks te verzinnen met een getal en vandaag is dat met het getal


Deze 50 is van dit vlaggetje dat ik haakte voor mijn zusje, zij werd 50 dit jaar.


50 is een prachtige mijlpaal en ik heb best vaak iets speciaals gemaakt voor zo'n mijlpaal. Bijvoorbeeld deze slinger met grannyvlaggetjes in 2 kleuren blauw:


Ik maakte ze in 2014, zie deze blog.
En nog een slinger met grannyvlaggetjes, in 't rood, wit, blauw en oranje:


Die maakte ik al in 2013, zie ook deze blog.

In de tweede blog die ik ooit schreef (in 2012) liet ik een slinger zijn van 50 harten in diezelfde kleuren:


De vijftigste vrijdag van 2022 is gevuld met heel veel slingers vol vlaggetjes en harten!
Nog 2 te gaan, dat gaat vast en zeker lukken. 

Mocht je dit ook leuk vinden en zin hebben om mee te doen? Dat kan nog steeds en ook voor 1 of 2 keer, een keer per maand, of elke week? Leuk, laat het weten! In dat geval voeg ik een link naar je blog toe!


Fijne dag  en heel fijn weekend 🎄🎄🎄

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Jouw slingers zijn altijd leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die hartjesslinger komt me bekend voor. Alweer bijna 10 jaar geleden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je vliegt gewoon door het jaar heen Akkelien, het lijkt ook
    wel steeds makkelijker voor je te worden. Ook deze week
    weer een zeer goed geslaagde bijdrage. Volgens mij kun
    je volgend jaar gewoon doorgaan met deze Challenge,
    grapje hoor, vind het heel knap dat het je steeds weer lukt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er zitten getallen bij die heel makkelijk zijn. Andere zijn lastiger. Op zich vind ik het wel leuk, zo'n challenge, maar ik doe niet nog een jaar met getallen :-)

      Verwijderen
  4. De hartjesslinger is mijn favoriet vandaag. Mooi in friese/nederlandse kleuren.
    Nog twee weken gegaan, heb je al een nieuwe challenge gevonden waar je volgend jaar aan gaat werken? Of doe je zonder challenge misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk dat ik het zonder challenge ga doen. Misschien komt er nog wat leuks op m'n pad, je weet maar nooit ;-)

      Verwijderen