{ 'anonymize_ip': true }

maandag 26 december 2022

Tweede kerstdag 2022, kerstkaarten

Tweede kerstdag 2022, kerstkaarten


Allereerst wens ik je graag een hele fijne tweede kerstdag!
Heb je veel post gekregen? En heb je zelf kerstpost verstuurd?

Ik laat graag de zelfgemaakte kaarten zien die ik kreeg:


Die met de engel, rechtsboven, heb ik gekregen van Angélique. Zij maakte het hele jaar door al kerstkaarten, ik heb het engeltje opgezocht,
hier lees je de details van hoe het gemaakt is.

Die met het gehaakte boompje, linksboven, heb ik gekregen van Wietske, in deze blog beschrijft ze hoe ze haar kaarten gemaakt heeft.

De onderste kaart kreeg ik van Irene, zo leuk: het brei-thema! Ze was op de valreep nog kaarten gaan maken met haar schone dochter.

Ik kreeg ook nog 2 mooie fotokaarten:


Links zie je Finny & Mac, ken je ze ook? Op de website van Sandra bleven zij allemaal geweldige avonturen en ze wilden graag wat kerstpost versturen. Ik was een van de blije ontvangers 😊
En die mooie vogel is vastgelegd door Albértje, volgens echtgenoot is 't een boomklever.

Met alle andere post ben ik ook super blij, ik ben dol op post!
Onze eigen kaarten zijn door omstandigheden nieuwjaarskaarten geworden. We hadden ze ook wat laat besteld, maar door de drukte bij Post.nl kwamen ze ook nog eens heel laat bij ons. Te laat om voor de kerst te posten. Al had ik er wel vast een paar (andere kaarten) gepost. Het is zoals het is!


Graag wens ik iedereen hele fijne kerstdagen!


Fijne dag 🎄🎄🎄

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Mooie post heb je gekregen altijd leuk en even anders dan een mailtje of apje. En manlief had het goed een boomklever. :))))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig al die kerstkaarten, wat lief dat je mijn kaart in de spotlight zet ❤️

    BeantwoordenVerwijderen