{ 'anonymize_ip': true }

zaterdag 31 december 2022

Oudejaarsdag 2022

Oudejaarsdag 2022


31 december 2022, de laatste dag van het jaar.


Met deze 263ste blog brei ik er voor dit jaar een eind aan 😉


Dat is direct ook een begin: Om de draad weer op te nemen voor een mooi en creatief 2023!
Bedankt dat je mijn blog leest en bekijkt! En heel erg bedankt voor de reacties die ik altijd met veel plezier lees.
Neem jij ook de draad weer op in dat jaar dat voor ons ligt?
Graag tot blogs!


Deze vrolijke en zonnige slinger bedacht ik in dit jaar en ik vind het leuk om die hier nog eens te laten zien. Hier kun je het gratis patroon vinden.

Een hele fijne oudejaarsavond toegewenst 🎆🎆🎆


Fijne dag en heel fijn weekend 🍀🍀🍀

Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

10 opmerkingen:

  1. Natuurlijk lees ik in het nieuwe jaar weer mee. Fijne jaarwisseling liefs Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik pak volgend jaar weer de draad op, op mijn blog en ik blijf meelezen.
    Fijne jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geniet zeker weer mee in het nieuwe jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb even niet zoveel tijd om te bloggen maar ik probeer toch een beetje bij te blijven. Jij ook fijn 2023.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Altijd leuk om jouw blogjes te lezen en vooral ook te bekijken :-)

      Verwijderen
  5. Fijne jaarwisseling en een goed 2023. En natuurlijk lees ik volgend jaar weer mee!

    BeantwoordenVerwijderen