{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 27 december 2022

Dinsdag - poppendag Gebreide sneeuwmannetjes

Dinsdag - poppendag Gebreide sneeuwmannetjes


Voor Breiclub bedacht ik een aantal gebreide kerstballen en variaties daarop, ik liet ze de afgelopen weken zien.
Ik was zelf wel tevreden over de gnoom en de sneeuwman ⛄! 


Ik maakte nog 2 sneeuwmannen ⛄⛄, deze keer van katoen.


Je ziet het al, eentje met een roze muts en de ander met een gele muts.
De sjaals heb ik deze keer gehaakt. 35 lossen en daarop 34 vasten, die ik haakte in dat "bobbeltje" aan de achterkant, zodat het v'tje aan de buitenkant blijft. Aan het eind 1 keerlosse en dan een rij vasten in de achterste lus gehaakt. Afhechten en klaar!


Dat zijn de lievelingskleuren van onze achternichtjes Marly (roze) en Lola (geel). Leuk voor in de kerstboom.


Even een groepsfoto met mijn eerste exemplaar, die ik van sokkenwol gebreid heb met iets dunnere naalden.

En hier is ook een mooi ijskoud plaatje:


Wil je ook zo'n sneeuwman breien? Dat kan, het patroon had ik hier al gedeeld!

De laatste poppendag van 2022. Zou er ook poppen- of ander nieuws zijn bij

Ria
Sandra?


En gaan we door in 2023? Ik heb nog wel voor een paar weken nieuws. En als je ook mee wilt doen aan dinsdag - poppendag, voor een keer of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag ⛄⛄⛄

Liefs van De Breimeisjes ðŸ’—💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen: