{ 'anonymize_ip': true }

zondag 25 december 2022

Eerste kerstdag 2022, eerste kerst van....

Eerste kerstdag 2022, eerste kerst van....


Dit jaar viert Nevv voor het eerst kerst! 


Deze kerstbal had ik hier al laten zien.

Het is ook de eerste kerst van 


Jayden is de kleinzoon van m'n kapster. Ieder jaar geeft ze in december een kerstgroet mee in de vorm van een klein hangertje. Een leuke traditie en omdat het vaak een engeltje is, heb ik er steeds meer van in m'n kerstboom-engelen-verzameling.

Jayden is een naam met letters die de ruimte nodig hebben, ik heb de bal gemeerderd tot 56 steken. Zo kon ik nog net een klein kerstboompje tussen de laatste en de eerste letter plaatsen.




Graag wens ik iedereen hele fijne kerstdagen!


Fijne dag 🎄🎄🎄

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten