{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 23 december 2022

Week 51

Week 51

Op de eenenvijftigste vrijdag van dit jaar is hier deel 51 van mijn eigen challenge, 52 weken in 2022.
Ik ga proberen iedere week iets leuks te verzinnen met een getal en vandaag is dat met het getal


Vanaf het begin van deze zelfbedacht challenge wist ik dat ik voor het getal 51 zeker wat zou hebben. In mijn lijst met labels vind je het label "51 vlaggen". Ik maakte een slinger met 51 gebreide vlaggetjes voor een vriendin toen zij 50 werd. Nu zul je denken: "Waarom maak je dan 51 vlaggen?" Nou, dan was het leuker qua kleur!


Ik had steeds als tiende vlag een oranje vlag en die wilde ik ook aan 't begin.

En er is nog iets met 51! Ik kreeg een keer het verzoek om 51 verpleegsters te haken Wat een grote klus, dan moet je echt goed plannen En wat was het leuk, al die 51 verpleegstertjes bij elkaar:


Het spannendst was toen ik de doos vol verstuurde. Zou het wel goed aankomen? Het was al betaald en het was best een behoorlijk bedrag. Stel dat het pakket kwijt zou raken? Zou ik ze dan nog eens haken? Gelukkig kwamen ze goed aan en kreeg ik een leuke reactie op mijn haakwerk 😊
In deze blog kun je er meer over dit project lezen. En onder het label "zuster" vind je nog een heleboel andere verpleegsters.

De eenenvijftigste vrijdag van 2022 is gevuld met heel veel geluk!
Nog 1 te gaan, volgende week is de allerlaatste keer. 


Bijna weekend én bijna kerst!
Ik wens je graag een fijne dag, een heerlijk weekend met fijne feestdagen 🎄🎄🎄

Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Oh die 51 verpleegstertjes! Wat heb je daar een werk aan gehad. Leuk om ze zo samen in de collage te zien.
    Ik zag dat je ze in 2015 gemaakt heb: ook toevallig 15 is omgekeerd 51 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die verpleegstertjes zijn wel heel erg leuk, dat was een flinke uitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh die poppetjes wat leuk zoveel bij elkaar.
    Nog 1 te gaan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel bijzonder Akkelien, wat een enorme klus 51 verpleegstertjes maar het ziet er fantastisch uit.
    Gelukkig dat alles goed is aan gekomen.
    En nu dan nog eentje NR: 52 en die gaat natuurlijk
    ook lukken, dat kan niet anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt het goed vol gehouden, echt knap, wat een leuke foto boven aan je blog met al die kerstballen. Ik wens jou en je familie gezellige feestdagen. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen