{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 6 mei 2020

Mijn Rozeta (20)

Mijn Rozeta (20)


Mijn Rozeta lag ongeveer twee maanden stil. Er kwam van alles tussendoor. Op 4 maart liet was het vorige blogbericht over deze mooie deken. Eindelijk vond ik afgelopen vrijdag weer tijd om het op te pakken. Ik begon weer met week 9, nu aan de andere kant van de deken. Ik kies voor extra lengte en een symmetrische deken 😉



Een heel pakket op schoot! Heel fijn om hier weer mee bezig te zijn. 


De eerste kleur is gedaan:


Nu is de eerste bol Stonewashed op van de drie die ik nog had. En er hangt nog een klein bolletje aan de andere kant. Misschien haal ik het net. Maar ik moet toch nog extra kopen, voor de rand rondom.


Mijn Rozeta meet nu ongeveer 110 x 155 cm.
Ik haak met Stonewashed en Riverwashed (de kleurnamen kun je vinden in deze blog) en gebruik haaknaald nr. 3½.

De Rozeta is een ontwerp van Tatsiana van Lilla Björn's Crochet World en het is een CAL, waarbij iedere week een deel van het patroon online komt.Alle informatie over deze Cal vind je in de speciale Facebookgroep én hier op de website van Scheepjes.
Alle patronen vind je hier:
Sinds 8 januari is er ook een bonuspatroon


Voorlopig denk ik weer op woensdag mijn vorderingen te plaatsen. Al mijn blogs hierover kun je terugvinden onder het label "Rozeta".


Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Echt een megaproject maar het wordt een prachtige deken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er mooi uit.
    Je bent goed bezig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook mooi hoor, bijna af!!!! suc6 Ik ben gestart met de regenboogdeken van Haak maar Raak iedere week een paar rijen, ben benieuwd nu al verslavend, groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik geloof graag dat het een fijn project is, het wordt zo mooi en dat stimuleert.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé daar is ze weer!
    Ik denk dat het erg mooi wordt als je het symetrisch af werkt👍🏼

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je weer even wat van de Rozeta laat zien. Soms ligt zo'n project even stil om er na een tijdje weer met plezier aan te werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk om weer bezig te zijn aan deze beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een invloed heeft de zon op de kleuren! Net als een echt glas in lood raam.

    BeantwoordenVerwijderen