{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 19 mei 2020

Dinsdag - poppendag Zal ik...?

Dinsdag - poppendag Zal ik...?


Afgelopen zondag was 't "Koninginnedag". Nou ja, koningin Máxima vierde haar verjaardag.
In het jaar van de troonswisseling haakte ik haar en haar echtgenoot in feestelijke kleuren:


Hier zie je de blog van toen.

In 2017 kocht ik dit boekje:


In deze blog las ik dat ik toen twijfelde of ik er iets uit ging maken.
Inmiddels lijkt het me eigenlijk wel leuk. Ik heb een bol huidkleurige katoen in huis gehaald:


Ik denk dat ik er binnenkort mee start. Het heeft natuurlijk geen haast, voorlopig is het nog niet hun trouwdag, koningsdag of haar verjaardag, ik heb de tijd!

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Angélique,
Blauw en zo,
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 

Pas goed op jezelf en op je naasten! Samen maken we er het beste van 🍀

Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!



Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. wat een super leuk boekje, ik ben benieuwd wie je als eerste gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het altijd zo knap hoe ze toch een gelijkenis kunnen maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat is een leuk boekje. Ik heb het ook en heb Willem gemaakt toen hij Koning werd. Het is wel een werkje maar net als wat Elizabeth zegt, zo knap dat ze zelfs een beetje erop lijken.
    Succes met ze.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O leuk! En als je Willem gaat maken, natuurlijk wel met baard ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk om daar ne te starten ik ben benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk boekje en leuk om te haken :)
    Veel plezier met het haken van Maxima :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen