{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 26 mei 2020

Dinsdag - poppendag Lydia's poppenhuis

Dinsdag - poppendag Lydia's poppenhuis (2) 


Weten jullie nog dat Lydia met een poppenhuis bezig is? Ik liet het hier zien.
Een tijdje terug stuurde ze me weer allemaal foto's, er is het een en ander veranderd:


De opstelling is al heel anders!
Allemaal verschillende vloeren en er zijn meer meubeltjes geverfd:




Wat is het leuk, hé!


De gehaakte randjes vind ik ook erg goed bedacht. Ik zal eens vragen of er nog meer veranderd is inmiddels.

Nu ga ik eerst kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Angélique,
Blauw en zo,
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 

Pas goed op jezelf en op je naasten! Samen maken we er het beste van 🍀

Fijne dag!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

10 opmerkingen:

  1. Schattig. Daar valt goed in te wonen. De gehaakte randjes maken het extra gezellig om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet het er gezellig uit! Daar speel je toch graag mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk poppenhuis, de poppetjes zijn er ook erg leuk bij. De meiden hadden er vroeger ook een maar speelden er heel weinig mee, de poppetjes die we hadden pasten niet in het poppenhuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is toch zo leuk om te zien, krijg er zelf bijna zin in om ook zoiets te gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier ben ik dus echt jaloers op, bestelde meer dan een jaar geleden een pakket om zo'n poppenhuis te knutselen, maar het ligt er nog altijd te wachten.... maar als ik dit zie.... zou ik dan toch niet beginnen??? Echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk geworden, er is inderdaad al veel gebeurd
    Leuk al die verschillende vloeren, die horen bij de verschillende vertrekken, de keuken lekker fris groen :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig. Ik ben dol op poppenhuizen.

    BeantwoordenVerwijderen