{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 20 mei 2020

Mijn Rozeta (22)

Mijn Rozeta (22)



Er is weer een lekker stukje gehaakt aan mijn Rozeta.



De tweede rij lichtroze popcorns/bolletjes zitten erin.


Die kleur is ook bijna op nu. 
Verder met de donkerroze kleur:


Ik haak hier meestal 's avonds aan, vandaar de foto's vaak wat donker zijn.


En hier is de derde bol Stonewashed op:


Ik heb nog een aangebroken bol aan de andere kant hangen (in het patroon stond: niet afknippen. Ik wist toen nog niet zeker of ik dat deel ook aan deze kant ging haken).
Dat ga ik nu eerst op haken, misschien is 't net genoeg. 

Mijn Rozeta meet nu ongeveer 110 x 172 cm. Zo lang ben ik zelf ook 🙂
Ik haak met Stonewashed en Riverwashed (de kleurnamen kun je vinden in deze blog) en gebruik haaknaald nr. 3½.

De Rozeta is een ontwerp van Tatsiana van Lilla Björn's Crochet World en het is een CAL, waarbij iedere week een deel van het patroon online komt.Alle informatie over deze Cal vind je in de speciale Facebookgroep én hier op de website van Scheepjes.
Alle patronen vind je hier:
Sinds 8 januari is er ook een bonuspatroon

Ik loop enigszins achter en blijf voorlopig op "woensdag Rozeta-dag" mijn vorderingen plaatsen. Al mijn blogs hierover kun je terugvinden onder het label "Rozeta".


Pas goed op jezelf en op je naasten! Samen maken we er het beste van 🍀

Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen: