{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 8 mei 2020

Crea 5220 SILHOUET

Crea 5220 SILHOUET


Vandaag is het woord van Crea 5220 SILHOUET. Daar dacht ik al een tijdje over na. Toen zag ik Ted van de buren zitten, met twee schaduwen! Ik maakte snel een foto. Zie je het ook?


Het komt door de weerspiegeling in de schuifpui. Schaduw is ook een silhouet. Deze foto inspireerde me. 
Op de volgende foto kan ik zo al laten zien wat ik haakte voor mijn moeder, ze krijgt het zondag.


De schutting vervormt mijn hand nogal. Ook bij de volgende foto. Daar houd ik het begin vast van een tweede cadeautje. 



De eindresultaten laat ik volgende week zien, hoor!

Ik ben heel benieuwd naar waar anderen aan dachten bij het woord van de week. Kijk je mee?
Hier is mijn lijstje met linkjes:
Marjan ( van Marjan Maakt) en Elizabeth (van Busy Bessy) hebben voor 2020 samen een nieuwe lijst gemaakt, voor Crea 5220.
Je kunt hier bij Marjan en hier bij Elizabeth alles lezen. Het volgende woord is GEDICHT. 


Pas goed op jezelf en op je naasten! Samen maken we er het beste van ❤️
Fijne dag en een heel fijn weekend. Geniet ervan en denk aan de happy momenten🍀!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

14 opmerkingen:

  1. Hoe kan dat nou? dacht ik bij de poes... Maar wat leuk.. een weerspiegeling er bij! Ik vind het zo leuk gevonden!
    En wat kun je het spannend maken door alleen een silhouet te laten zien. Ik zie wel een soort granny square..., maar verder...?
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gevonden en poes zit keurig voor de foto

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooierd die Ted! Grappig hoe de zon zelf bepaald dat je hand je voet wordt en leuk hoe je kan spelen met de zon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto van Ted! Leuk hé hoe schaduwen kunnen werken en inderdaad soms door weerspiegeling van het licht uit meerdere plaatsen tegelijk kunnen komen.
    Je moederdagsilhouetfoto's zijn nu een soort raadsel geworden, ik ben benieuwd naar de uitslag ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Raad je plaatje 😁
    In 2e foto zie ik een soort dwerg (je gand) met een enorme bloem sjouwen, in de 3e foto zie ik een miniscuul hartje in een granny, maar dat zal een grapje van de zon zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schaduw, silhouet en een poes vastgelegd op één foto. Mooie foto en mooie poes! Ja nu heb je me wel heel nieuwsgierig gemaakt met wat je aan het maken bent voor je mams. Fijn dat je haar nog hebt en dat je dit voor haar kunt doen. Fijn weekend en fijne moederdag! Groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dat leuk hé spelen met schaduwen, ben
    heel benieuwd waarmee je je mams gaat verwennen
    en wacht dus geduldig af;-)
    Ted van de buren is een schoonheid, en super de
    dubbele Ted schaduw...

    Fijn weekend,
    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh! Ted is a wonderful cat! Kisses from Janis and Lenny!!
    Good Weekend!
    Carmela e Davide

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk dat je oog daar op valt, prachtige foto.
    Je maakt ons wel benieuwd wat je voor je ma hebt gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een dubbele silhouette, daar kan ik niet tegenop ;)
    ha, ha grappig dat je de cadeautjes voor je moeder laat zien, én nog weten we niks ;) Maar dat klopt natuurlijk wel, eerst mag je moeder haar cadeautjes zien :)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een dubbele schaduw wat grappig, nog nooit gezien. En je cadeautje is inmiddels waarschijnlijk van je haaknaald gerold. Ik ben benieuwd. Leuke uitwerking van het woord.
    Fijne zondag nog.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk gevonden de spiegeling schaduw. Ben benieuwd wat je Moederdag cadeau is geworden. Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen