{ 'anonymize_ip': true }

maandag 11 mei 2020

Voor ma-de-liefste (1)

Voor ma-de-liefste (1)


Vrijdag had ik een soort van raad-plaatjes in de blog, en sommige van jullie kunnen dat goed: raden!

Een  foto verklaar ik vandaag: 


Een bloemetje, een soort van madeliefje. 


Gehaakt volgens het patroon van Grietje Karwietje, je vindt het hier.
Ik heb een deel van een grote satéprikker in 't steeltje gedaan ter versteviging. Ik haakte de bloem met restjes katoen en haaknaald 2½.


Ik bevestigde de bloem op het andere cadeau, en wat had ik leuk bijpassend inpakpapier 😊


De inhoud komt deze week ook nog langs in de blog.

Zelf kreeg ik ook een cadeautje:


Een boek en het leukste vind ik de kaart die mijn zoon maakte. Handletteren met behulp van een lineaal en erin staat een computerprogramma dat hij zelf schreef. Terwijl hij zich eigenlijk bezig moest houden met het voorbereiden van z'n presentatie. Hij doet vandaag examen, online! Succes zoon, ik denk aan je!

Pas goed op jezelf en op je naasten! Samen maken we er het beste van 🍀

Fijne dag!





Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Wat een lief bloemetje!
    En gaaf dat je zoon zo z'n best heeft gedaan. Succes voor hem vandaag...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi bloemetje en wat een prachtige combinatie met het inpakpapier!
    En ja, zo'n mooie kaart van Piet die maakt je moederdag natuurlijk héél speciaal 👍🏼
    Succes vandaag Piet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geheel, de gehaakte madelief en het papier.
    Haha, mijn zoon heeft een keer met zulke 'tekst' een rompertje gemaakt voor een collega die vader was geworden namens get bedrijf. Tijden veranderen duidelijk :-) Lief zo'n kaart, waarvan de voorkant echt duidelijk is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief ma-de-liefje. En zo'n kaart dat zijn toch de leukste cadeautjes, (iemand heeft de moeite genomen iets voor je te maken). Fijne week.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen