{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 27 mei 2020

Mijn Rozeta (23)

Mijn Rozeta (23)


Eindelijk heb ik mijn tweede x week 9 & 10 klaar:


Op de volgende foto is de eerste toer van week 11 gehaakt. Een toer stokjes. Heel veel tellen! Op de zijkanten van die extra panelen moesten steeds 56 stokjes komen. Dat is 14 per kleurdeel, kwam ik achter. Op die manier kon ik het aardig verdelen. 


Ik denk dat ik nu genoeg garen in huis heb voor de laatste toeren. Ik beperk me daar tot deze kleuren:


Mijn Rozeta meet nu ongeveer 112 x 178 cm.
Ik haak met Stonewashed en Riverwashed (de kleurnamen kun je vinden in deze blog) en gebruik haaknaald nr. 3½.

De Rozeta is een ontwerp van Tatsiana van Lilla Björn's Crochet World en het is een CAL, waarbij iedere week een deel van het patroon online komt.Alle informatie over deze Cal vind je in de speciale Facebookgroep én hier op de website van Scheepjes.
Alle patronen vind je hier:
Sinds 8 januari is er ook een bonuspatroon

Ik loop enigszins achter en blijf voorlopig op "woensdag Rozeta-dag" mijn vorderingen plaatsen. Al mijn blogs hierover kun je terugvinden onder het label "Rozeta".


Pas goed op jezelf en op je naasten! Samen maken we er het beste van 🍀

Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Het wordt natuurlijk steeds moeilijker om je Rozeta helemaal op de foto te krijgen. Leuk zoals je dat hebt opgelost op de picknickbank.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi is je rozeta geworden!! Mooie frisse kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat gaat lekker :) erg mooi!!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schoonheid is het toch, het lijkt me alleen
    erg moeilijk haken met dit formaat, het totaal zal ook
    best wat wegen, aar een schitterend patroon.

    BeantwoordenVerwijderen