{ 'anonymize_ip': true }

maandag 20 april 2020

Veerkracht

Veerkracht


Voor een vriendin in Sneek die jarig was, maakte ik een klein verrassingstasje klaar om aan haar deur te hangen. Natuurlijk wilde ik er iets bij haken en ik ging kijken of ik geschikt garen in mijn voorraad had. Toen zag ik dit bolletje:


Perfect! Ik ging namelijk veren haken en dit past ook leuk bij Pasen 🙂
De verjaardag was vóór Pasen namelijk.


De veren werden heel leuk met het kleurverloop, ik haakte er 10. Ik geef de vriendin namelijk een 10 voor veerkracht!


Het slingertje mocht bij mij even proefhangen, daarna stopte ik het in het tasje, met een kaart en een cadeautje. Leuk om zo iemand te verrassen!
Ik haakte later nog wat losse veertjes die ik met kaartjes meestuurde. Die liet ik hier al zien.

Het veertje haak ik naar dit patroontje van Dinah. In deze blog beschrijf ik hoe ik daar een slinger mee haak.
Zo'n enkel veertje kan ook leuk mee in een enveloppe!

Pas goed op jezelf en op je naasten! Samen maken we er het beste van 🍀

Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee en wat lieve verrassing voor je vriendin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel goed bedacht! Wat zal je vriendin blij verrast zijn geweest

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief extraatje de gehaakte veren, ze zijn schattig.
    Altijd leuk om verrast te worden.....

    BeantwoordenVerwijderen