{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 9 april 2020

Hartjes haken, met veel liefs

Hartjes haken, met veel liefs


In deze tijden stuur ik iedere week wel een paar kaartjes en vaak stuur ik iets mee. Hier liet ik hartjes zien. De hartjes had ik jaren terug al gehaakt en kwamen nu goed van pas. Het is best een leuk hartje om te maken, ik haakte het destijds na van een foto, volgens mij. Ik heb mijn werkwijze nu met heel veel foto's vastgelegd. Hier zie je een paar van de foto's:


Dat zijn de eersten van het patroon, dit zijn de laatsten:


En dit is het eindresultaat:


De Breiclub-blog met alle foto's en het uitgebreide patroon vind je hier. Veel plezier ermee!
De hartjes zijn inmiddels allemaal verzonden, deze oranje ook, je kon 'm gisteren al zien.
Pas goed op jezelf en op je naasten! Samen maken we er het beste van 🍀
Fijne dag!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Is misschien ook wel handig om te weten welke maat haaknaald?

      Verwijderen
    2. Hier heb ik gehaakt met 2,5 en normale katoen. Je kunt het maken met je eigen favoriete combinatie.

      Verwijderen