{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 10 april 2020

Crea 5220 CIRKEL

Crea 5220 CIRKEL


Cirkel is 't woord van de week bij Crea 5220. Dit is een woord waarmee je vele kanten op kan. Ik keek eerst eens rond in mijn hobbykamer, of ik daar ook cirkels zag en ja:



Engelse drop heeft best veel cirkelvormige dropjes! 


Ik koop ze bijna nooit, anderhalve week terug had ik eindelijk toch een zak in huis gehaald. Vrijdag gehaald, zondag op. Maar niet te vaak doen 😉

Alle patronen van de Engelse dropjes, ook van de vierkante en rechthoekige, vind je onder het label "dropproject".

De cirkel van de Rozeta laat ik ook graag nog een keer zien. Het project ligt momenteel stil, maar wordt vast en zeker nog afgerond. Al is het niet meer rond 😄 en dat wordt het ook niet meer!



Het is een foto uit begin januari, eind week 7 van de Rozeta. Alle blogs over deze deken vind je onder het label "Rozeta".

Ik ben heel benieuwd naar waar anderen aan dachten bij het woord van de week. Kijk je mee?
Hier is mijn lijstje met linkjes:

 - Busy Bessy
 Marjan Maakt
 - Juffrouw Ooievaar
Marjan ( van Marjan Maakt) en Elizabeth (van Busy Bessy) hebben voor 2020 samen een nieuwe lijst gemaakt, voor Crea 5220.
Je kunt hier bij Marjan en hier bij Elizabeth alles lezen. Het volgende woord is GROEN. 



Pas goed op jezelf en op je naasten! Samen maken we er het beste van ❤️
Fijne dag en een heel fijn weekend. Geniet ervan en denk aan de happy momenten🍀!
Ook nog Paasweekend! Niet teveel eitjes eten!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

14 opmerkingen:

  1. Ah mooie en lekkere droppies maar de roseta is echt een juweeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is iedere keer weer leuk om te zien dat je de opdracht vertaalt naar wol/garen/stof!
    Oh ja engelse drop: zó gevaarlijk ;o) Maar wel heel leuk in gehaakte vorm, ik kan me jouw snoepjes nog herinneren. Ze staan op mijn to-do-lijstje....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben geen echte snoeperd, maar van tijd tot tijd gaat Engelse drop er wel in. Ze zijn ook zo mooi kleurig om te zien hè..
    Leuke woordspeling rond je Rozeta... !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi die Engelse drop rondjes, gevaarlijk lekker zijn ze.
    Je ronde rozeta wordt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Licorice candy!! Irresistible sweets, but your interpretation is healthier! Your " Rozeta" is precious!
    Happy Easter!
    Carmela e Davide

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb even bij je dropproject gekeken, ontzettend leuk is dat Akkelien ze zien er levensecht uit. Maar van tijd tot tijd een echte zak Engelse drop gaat er ook bij mij in als koek.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oei Engelse drop,lekker. Ik koop het ook niet vaak, die rondjes zijn het lekkerste...
    Jouw Rozetta ziet er mooi uit.
    Fijne Paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha, Engelse drop! Lang geleden dat ik die at. Wat leuk dat je daaraan dacht.
    En ja, die Rozeta hè; bij mij leverde die weer andere problemen op: veel te groot voor de plek waar ik die wilde.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, ik wil gewoon dat het straks een deken is, van het redelijk formaat. Ik denk dat het wel goed komt!

      Verwijderen
  9. Ja cirkels genoeg. Heel veel haakwerk begint als cirkel. Ik vind het een mooie vorm.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi haakwerk weer en de Engelse drop gaat deze week op het boodschappenlijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja, herkenbaar, als je zoiets ziet krijg je er trek in :-)

      Verwijderen
  11. Engelse drop mmmm lekker en rond/cirkel :)
    Je Rozeta, ja dit is prachtig :)
    Groetjes en nog een fijne dag, Anita

    BeantwoordenVerwijderen