{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 7 april 2020

Dinsdag - poppendag Tiny 't Schaapje en het koffertje

Dinsdag - poppendag Tiny 't Schaapje en het koffertje



Ja, het project koffertje is helemaal klaar! Tiny 't Schaapje is druk bezig om al haar spullen te verzamelen. 
"Wat heb je daar, waar ben je mee aan 't slepen, Tiny?"




" Ik ga verhuizen, naar Marly! En dit cadeautje is toch ook voor haar?"


 "Ja, dat klopt, je hebt gelijk. Past het ook nog in de koffer? Dat is fijn!"



"Kijk, klaar, de koffer is dicht, ik kan op reis!"



"O, Tiny, daar ga je! Goede reis en groetjes aan Marly! Ik hoop dat jullie het heel leuk zullen hebben samen! Daaag!"



Dit is de doos die ik hier al liet zien 🙂

Nu ben ik alleen een beetje bang dat het bedje in 't koffertje ingepikt zal worden door de My Little Pony die in dat cadeautje zit..... Ik hoop er maar het beste van!

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Angélique,
Blauw en zo,
Corina
- Elizabeth,
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 

Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Leuk verhaaltje, en fijne reis voor de knuffel.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahhhh, zo lief! Marly en Tiny worden vast heel dikke vriendinnetjes. Mooi gemaakt, Akkelien!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend hoor...Je gaat Tiny nog missen. Maar misschien houdt Marly je wel op de hoogte. Wat een enig koffertje met inhoud zeg...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het een leuk geheel geworden :)
    Het koffertje is geweldig, daar gaat veel mee gespeeld worden en my little pony kan toch gewoon met Tiny samen in het koffertje, dat past vast wel :)
    Groetjes en fijne paasdagen, Anita

    BeantwoordenVerwijderen