{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 29 april 2020

Lief!

Lief!


De laatste twee weken verstuurde ik eigenlijk alleen verjaardagskaarten. Ik was even met andere dingen bezig. Zelf werd ik wel verrast met leuke post, zo lief!


Een kaartje, zelfgemaakt én een gehaakt armbandje!


Dank je wel, Annemiek!

Wat ik ook lief vind, is dat mijn moeder een deel van de krant kwam brengen. Ze leest de krant graag en ze zag iets dat haar aan mij deed denken. Dan schrijft ze m'n naam erop en de bladzijde:


Het ging om dit stukje, waarin iemand vertelt zich in deze tijd gewaagd te hebben aan een ingewikkeld breipatroon. 


Het gaat om een ontwerp van Stephen West. Prachtig! 
Zelf ervaar ik ook dat het heerlijk is om te breien of te haken in deze periode.
Heb jij dat ook?

Pas goed op jezelf en op je naasten! Samen maken we er het beste van 🍀


Fijne dag!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Wat een lieve post!
    Momenteel komt er weinig uit mijn handen, te weinig rust in het hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuk dat er zo op deze manier aan je gedacht wordt. Ja ilk doe ook wel wat maar heb ook dagen met niks gedaan aan het eind van de dag op handwerk gebied dan hè

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wie goed doet, goed ontmoet ;o)
    Wat lief van Annemiek, dat armbandje past helemaal bij jou.
    En wat lief van je moeder dat ze de krant kwam brengen. Dat stukje op de voorkant waarop ze je naam heeft geschreven en de bladzijde.... dat zijn hele mooie herinneringen voor later....ik zou zeggen; bewaren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve post heb je gekregen Akkelien, mooie
    kaart en een heel leuk speels armbandje.
    Grappig de krant van je moeder, zo fijn als er aan je
    gedacht wordt 🍀

    BeantwoordenVerwijderen