{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 22 april 2020

Oranje tulpen

Oranje tulpen


Ongeveer twee jaar terug bedacht ik verschillende armbandjes voor het tijdschrift Aan de Haak. Een van de armbandjes was met tulpjes en toen al haakte ik een rood/wit/blauwe variant met oranje tulpjes.
Vorig jaar kwam er een nog leukere van de haaknaald gerold, eentje met groene stelen, nog echter. Iemand vroeg of ik ook een give-away kon doen, want ze kon zelf niet haken 😄

Dat deed ik niet, maar ik onthield wel dat ze graag zo'n armbandje wilde.


Een paar foto's van het haakproces.


Het armbandje haak je rond en de sluiting haak je ook direct. Aan 't eind alleen even wat draadjes afhechten en een knoopje eraan. 


Leuk voor deze tijd, voor woningsdag en koningsdag en dat soort feesten.
Het armbandje was een leuke verrassing. 


Ik kreeg zelfs de vraag of ik er nog een stel wil haken. 20 of zo 🤔
Daar moet ik nog steeds even over nadenken. Op zich wel leuk, maar 20 dezelfde haken, dat is dan weer zo'n project...



Ik heb zelf ook nog zo'n armbandje, ik ga 'm dragen, in ieder geval maandag!

Update: 

Dit patroon is verkrijgbaar via mijn Ravelry winkel.
 
Pas goed op jezelf en op je naasten! Samen maken we er het beste van 🍀


Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Zo werk je al lekker naar Koningsdag toe ☺️.
    20 tegelijk is natuurlijk een heleboel en het hangt er ook van af wanneer ze klaar moeten zijn natuurlijk...
    De groene steeltjes/blaadjes doen het heel erg goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk, eentje maken daar heb ik wel zin in geen 20 stuks hoor !!!! Maar hoe kom ik aan het patroontje? Alvast dank en met zonnige groetjes pkooijman@freeler.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het patroontje stond dus 2 jaar terug in de Aan de Haak. Ik had het aan willen passen, maar heb nu alleen de originele versie nog, niet de geheel uitgewerkte 5-kleuren versie.
      Ik bied die versie aan tegen 1 euro, en die euro is dan voor Kika!

      Verwijderen