{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 10 april 2019

Rood/wit/blauw/oranje: armbandjes

Rood/wit/blauw/oranje: armbandjes



April en mei zijn maanden met een aantal feestdagen, waarbij de kleuren rood/wit/blauw/oranje een belangrijke rol spelen.
Ik laat de komende tijd weer wat voorbij komen in deze kleuren!



Vorig jaar maakte ik voor het tijdschrift Aan de Haak armbandjes. Ze waren als voorjaarsarmbandjes bedoeld. Omdat het tijdschrift in april uitkwam haakte ik ook een rood/wit/blauw/oranje versie:



Er stond me iets bij dat ik toen ook een versie maakte met rood/wit/blauwe toeren en het complete tulpje in het oranje, maar ik kon geen foto vinden. Gisterochtend vond ik het armbandje zelf, dus alsnog op de foto:



Ik maakte nu een nieuwe versie. Ik gebruikte deze kleuren:



Rood/wit/blauw/oranje én groen!

Het leek me namelijk ook wel leuk om "gewoon" groene stelen en blaadjes te haken 😉
Ik ben blij met het eindresultaat:



Ik ben klaar voor Koningsdag!



En ik heb m'n ringen weer om! Na zeven en een halve week zonder vond ik het wel weer eens tijd worden!

Heb jij al iets leuks gehaakt voor Koningsdag?


Fijne dag!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

10 opmerkingen:

  1. Lleuk Akkelien ik wil ook wat maken voor koningsdag gewoon ff leuk tussendoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja koningsdag, ik zal mijn koninklijke blikjes weer eens in de vitrine zetten. Deed ik altijd met koninginnedag want dat was ook mijn verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, dat is dan raar, lijkt me, dat je ineens niet meer op koninginnedag jarig bent!

      Verwijderen
  3. Wat leuk zeg. Ik vind die laatste met dat groen ook echt voorjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooohhhh.... Met groen erbij vind ik ‘m nog veeeel mooier! Goed gedaan!
    En fijn van je ringen, weer een stapje vooruit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik was ook heel blij met het resultaat :-)
      En de ringen om, dat vind ik ook wel weer fijn. Nu nog van joggingbroek naar spijkerbroek :-D

      Verwijderen
  5. Dat ziet er gezellig uit en dat groene steeltje staat wel heel mooi bij de tulpjes.

    BeantwoordenVerwijderen