{ 'anonymize_ip': true }

zondag 28 april 2019

Madeliefje breien voor een Breiclub-blog

Madeliefje breien voor een Breiclub-blog


Voor Breiclub.nl schreef ik 

een blog en ik wilde dat het in ieder geval een beetje over breien ging. Daarom zocht en vond ik hier een patroontje van een madeliefje:


Ik maakte er een broche van, ik vind 't zelf wel leuk: zo'n madeliefje!

De Breiclubblog vind je hier.

Een fijne zondag gewenst!


Liefs van De Breimeisjes!



Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie madeliefjes!
    Ook leuk op een lentekussen ☺️.
    Je blogje bij de Breiclub ziet er ook mooi uit, maar hoort jouw foto daar niet boven te staan?
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, daar zou natuurlijk mijn foto bij moeten staan 😄 Ineens een flinke metamorfose! Soms gaat er wel eens iets mis een dit heb ik niet in de hand.

      Verwijderen
  2. Daar kan je weer leuke dingen van maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve madeliefjes. Leuk om een saai t-shirt of jurkje mee op te vrolijken.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen