{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 16 april 2019

Dinsdag - poppendag Poppen van Lydia

Dinsdag - poppendag Poppen van Lydia


Vorige week hadden we eindelijk weer handwerkavond, ik vertelde er hier al over. Lydia haakte niet mee aan de tulpen-armbandjes, zij had een eigen project mee. Ik vergat toen een foto van haar haakwerk te maken. Gelukkig kreeg ik een herkansing, want ik ben eindelijk ook weer eens bij Lydia geweest 🙂
Op de fiets kom ik nog eens ergens!

Ze was al een flink stuk verder met haar project:


Tijdens de handwerkavond was ze bezig met het rokje, ze gebruikte het randje dat ik vaak gebruik aan de mini-gelukspoppetjes:


Dit gaat een soort van zusje worden van deze pop:


Wat een leuk popje, hé! Een leuk model, niet al te moeilijk volgens Lydia.


Ze had het gevonden op internet, maar ik weet niet waar. Als 't goed is, gaat ze vandaag ook een poppendagblog plaatsen. Ik zal haar naam ook in 't rijtje linkjes plaatsen.


Nog één foto, ze had een heel gezellig hoekje gemaakt bij de paastakken, met allemaal popjes erbij:


Pippi staat er ook bij, zie je 't?

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij


Amilishly,
Angélique,
Blauw en zo,
Corina
Jolanda,
Ria,
Rita en 
Sandra.

En ik voeg nog een naam toe, die van Celine, ik ontdekte door Crea 1952 dat zij ook een heel gezellige poppenhuishouding heeft!

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 

Fijne dag!




Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

8 opmerkingen:

  1. Ook al zo'n leuk vierkant popje! Ik las het net bij Lydia en natuurlijk heb ik ook meteen een linkje geplaatst...
    Ik krijg gewoon zin om ook een vrolijk rokje te maken!
    En ik wil ook al een nieuwe jurk... heb de lente in mijn hoofd denk ik...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had al kennis femaakt met Loeloe, ik denk dat haar zusje zeker net zo leuk wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat lief en het ziet er inderdaad niet al te ingewikkeld uit.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een schattig popje en leuk dat Lydia ook mee doet met dinsdag poppendag, ik voeg haar ook toe aan mijn lijstje. Groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien een goed idee om de vorige reactie even te verwijderen van je blog?! Het poppetje is echt een leukerd. Door het aparte model is ze lekker opvallend.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De door jouw bedoelde reactie heb ik inmiddels als spam verwijderd! Een nieuwe "lastpak", want ik had het gisteren ook al eens gedaan en ik zag 'm net ook al op m'n nieuwste blog!

      Verwijderen