{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 22 januari 2019

Dinsdag - poppendag Een speciaal cadeau (3)

Dinsdag - poppendag Een speciaal cadeau (3)


Vorige week eindigde ik op dinsdag-poppendag met deze foto:


Het is  het speciale cadeau dat ik haakte voor de vijftigste verjaardag van Lydia. Hier vind je deel 1.
Vandaag draait ze zich om, zoals beloofd:



Zo leuk, ik ben zelf heel blij met het resultaat 😊
Er ontbreekt natuurlijk wel wat, want dé inspiratie voor dit cadeau kwam voort uit Lydia's plan om te schaatsen voor KIKA. Daarom kreeg deze Pippi schaatsen:



Net als haar "zus":



Zoals je ziet heeft die "zus" iets grotere voeten en is haar trui juist wat korter...



Ze hebben hetzelfde haar, dat heb je bij zussen vaker. Verder zijn ze heel verschillend. Pippi nummer 1 is gebreid op basis van het patroon van de Hippie-popjes van Arne & Carlos, de nieuwe Pippi is gehaakt, op basis van het patroon voor Millie, van Amilishly

De nieuwe Pippi doet het prima op schaatsen:



Net als Lydia! Ze heeft het gedaan, ruim 75 kilometer heeft ze uiteindelijk geschaatst! Ik ben trots op m'n vriendin. Ze appte me wat foto's en ik mocht ze hier plaatsen: 


Wat een topper, hĂ©! 75 kilometer....  Ja, dan moet Pippi toch nog wel even oefenen, vrees ik.


Nu vind ik het de hoogste tijd om te kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij


Corina
Jolanda,
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 

Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

7 opmerkingen:

  1. Ontzettend gaaf! Wat heb je dat leuk gedaan, Akkelien...
    Echte soul-sisters, zowel de poppen als jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed zeg!! En die schaatsen zijn echt heel leuk. Wat een inspiratie allemaal weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed gedaan Lydia !!!!!! Leuk echte schaatsen voor de popopen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, geweldig! Zo leuk, die schaatsen!
    Fantastisch Lydia!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk die schaatsen, ja Pippi kan dat vast en zeker goed, zij durft alles ;)
    Wauw 75 km dat is echt knap!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu heb ik het eindelijk gelezen. Dankjewel Akkelien voor je lieve blog en wat een leuke reacties!

    BeantwoordenVerwijderen