{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 23 januari 2019

Woensdag - werken aan de zomerdeken (3)

Woensdag - werken aan de zomerdeken (3)


Vorige week liet ik mijn tweede rij van 5 zien. Volgens het patroon is de deken 5 blokken breed en acht rijen hoog. Zo begon ik ook met het in elkaar zetten, en ik had al een aangepaste indeling gemaakt. Tijdens het naaien aan die tweede rij kreeg ik een nieuw idee. Daar zie je op de volgende foto nog niks van:


Hier zit al wel een kleine aanpassing, omdat ik die twee kerst uhh... dennenbomen diagonaal geplaatst heb in plaats van naast elkaar. En ik maakte de voorste boom iets kleiner. Qua perspectief had ik het misschien andersom moeten doen. Ach, nu is het gewoon een jongere boom!

Volgende keer weer meer!

Alle blogs die ik schreef over deze deken vind je terug onder het label "Mystery Blanket 2017".

Alle blogs over het in elkaar zetten hebben het label "zomerdeken".

Fijne dag!

Liefs van De Breimeisjes!



Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Je maakt me benieuwd naar het idee dat je kreeg.
    Het wordt een bosrijke omgeving zie ik. 😉
    Hoe groot wordt de deken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, de oorspronkelijke deken had al 4 bomen en ik heb er zelfs eentje extra! Een heel dennenbos!
      Het zijn 40 blokken van zo'n 20 x 20, dus dat wordt ongeveer 1 meter bij 1,60 meter. En dan komt er nog een rand omheen.

      Verwijderen
  2. Mmm. Hoe je,dat precies bedoeld heb ik nog even niet door. Maar dat komt nog wel

    BeantwoordenVerwijderen