{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 17 januari 2019

Verwennerij

Verwennerij


Vandaag laat ik wat dingen zien die ik in de afgelopen tijd kreeg. 
Met Sinterklaas kreeg ik dit blad:


Het eerste nummer van een nieuw blad, Creëer Magazine. Ken je het? Het is een blad met heel veel verschillende DIY-projecten.


Heel breed qua technieken. Ik vind het er erg leuk uitzien, al heb ik er nu nog niets uit gemaakt.

Een maand na Sinterklaas mocht ik mijn verjaardag weer vieren en ik kreeg nog twee bladen:


In deze Sandra staan heel veel gebreide omslagdoeken, ook drie versies van de drakensjaal. Kort geleden las ik daar al iets over, ik weet niet meer bij wie. Nu ik zelf drie patronen in huis heb, denk ik dat ik dáár in ieder geval mee aan de slag ga. 


Ik kreeg ook deze Anna, met lente- en paasideeën, heel leuk.

Nog iets dat met mijn hobby's te maken heeft, ik kreeg nog zo'n leuk pakketje voor een truitje, nu heb ik er twee:


Alleen nog even tijd vinden om ze te breien 🙂

Verder kreeg ik lekker veel post, veel chocola, voorjaarsbloemen en nog een mooi boeket, een boek, een engeltje én schaatsjes, twee leuke uitjes en een prachtige tekening van m'n buurmeisje:


Buurmeisje en ik kunnen elkaars verjaardag héél goed onthouden, een dag na elkaar.

Ja, dat was een fijne dag 🙂

Ik wens jou ook een fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!




Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


3 opmerkingen:

  1. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Akkelien! Ik wens je nog heel veel mooie, gezonde, gelukkige en creatieve jaren toe.
    Wat heb je een heerlijke cadeaus gehad; lief dat de gevers zo hun best hebben gedaan om iets toepasselijks voor je te vinden.
    Veel plezier met al dat 'lekkers'😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke verwennerij allemaal! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om zulke bladen te krijgen en ze zijn wel aan je besteed! Dat nieuwe blad Creëer ken ik niet...

    BeantwoordenVerwijderen