{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 25 april 2019

Terugblik? Nieuwe cactus!

Terugblik? Nieuwe cactus!


De terugblik op donderdag vind ik wel leuk, die houd ik erin. En dan kijk ik terug naar deze blog.

Deze foto komt trouwens uit deze blog

Ergens in die blog kun je zien hoe ik ze ongeveer haak. Ik heb wel eens een poging gedaan om 't precies op te schrijven, maar er zit een heleboel "gevoel" bij, hier 2 samen haken, of misschien zelfs 3, daar wat meerderen, dat kan ik niet exact op papier krijgen.

Een vriendin had me ook al eens om 't patroon gevraagd, ze wilde er eentje maken voor een van haar dochters. Ze kwam kort geleden bij me en toen had ik er eentje klaar 🙂


Zo'n sleutelring maakt het af, vind ik.


Wat ik haakte voor de andere dochter, dát had ik hier al laten zien, maar voila, ook een foto van beide hangers:


Altijd leuk, zulke kleine cadeautjes!

Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. HĂ© wat grappig! Die cactus (van de twee helften die je ziet) heb ik al een tijdje aan mijn sleutelbos hangen. Hij ziet er ondertussen iets minder fris uit door het dagelijks gebruik maar ik herkende hem meteen.
    Altijd leuk, die zelf gemaakte cadeautjes.
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je cactus sleutelhanger is super leuk
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vergeet helemaal te schrijven dat ik het idee van een terugblik heel leuk vind :)Benieuwd wat je de volgende keer kiest. Groet Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke cactussen! En ze zijn weer helemaal hip ook..
    Ik ben ze aan het tekenen.

    BeantwoordenVerwijderen