{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 30 april 2019

Dinsdag - poppendag Paars in de tuin

Dinsdag - poppendag Paars in de tuin


Vriendin Irene merkte onlangs op dat er dit jaar geen Lentesprint en zaaienmaarT en Aprilletuinpret op mijn blog te spotten was. Daarvoor heb ik natuurlijk een goed excuus. Bovendien waren er ook geen moestuintjes dit jaar, geloof ik.

Toch, op de valreep, wat Aprille tuinpret, want ik zag dat de sering zo mooi stond te bloeien!


Toen ik de foto maakte, zag ik iets. Ik heb het eens nader bekeken en zag.....


paarse boots in de sering? Ik verwachtte even Alies, maar 't was 


"Pippi! Wat doe jij daar, en dat zijn toch de boots van Alies?"

"Stt, ze zat boven te breien, ze mist ze niet eens. En ik kon mijn boots niet vinden en van jou mag ik niet op m'n kousenvoeten naar buiten! En ze kleuren toch mooi bij de seringen?"

Ja, daar heeft ze wel een punt.

Ik ga eens kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Amilishly,
Angélique,
Blauw en zo,
Corina
Jolanda,
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 

Fijne dag!





Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen: