{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 11 april 2019

Terugblik op donderdag Zit het dr'op?

Terugblik op donderdag Zit het dr'op?


Met die # (= hashtag) waar ik het vorige week over had, zat ik er flink naast. Het is wél een leuk ideetje om mee verder te gaan, dus ik maak m'n eigen hashtag op Instagram: #terugblikopdonderdag 😄

Ik kreeg weer een foto binnen, nu van drie jaar terug:


Engelse drop! En als 1-april-grap werd al genoemd dat deze drop voortaan een andere naam zou krijgen. Alsof we daar aan zouden kunnen wennen!

Deze gehaakte dropjes verkeren trouwens nog steeds in goed gezelschap van Engelse kaars-dropjes:


En het inspireerde mij drie jaar geleden ook tot het haken van een slinger. Mijn zoon slaagde dat jaar voor het VMBO: die periode zat dr'op voor hem!


Er zijn ook dit jaar weer veel kinderen die een schoolperiode afsluiten, misschien vind je het leuk om zo'n slinger te haken. Alle patronen vind je onder het label "dropproject". 

Leuk genoeg om nog eens te laten zien!

Fijne dag!




Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn héél mooi!
    Leuk idee zo'n terugblik op donderdag, ik ga er even over nadenken😉

    BeantwoordenVerwijderen