{ 'anonymize_ip': true }

maandag 22 april 2019

Summerschool: schaduwbreien met hele mooie garens

Summerschool: schaduwbreien met hele mooie garens

Op deze paasmaandag geen mystery-maandag.
Ik ga nog even door met nieuws over de Summerschool van Breiclub.nl. Gisteren vertelde ik er al wat over.


Vandaag laat ik zien welke mooie garens ik koos om mee te werken.

Voor mijn eerste project heb ik Durable Coral  gebruikt:


In de kleuren white, pink en sky. De namen passen precies bij 't project 🙂

Voor mijn tweede project gebruik ik ook Durable, de Cosy Fine:


Zo fantastisch, ik word helemaal blij van die kleuren! 
Onder van links naar rechts: Blue Grey, Fuchsia en Baby Blue.
Daarboven: Jeans en Flamingo Pink.
Helemaal boven: Deep Fuchsia.

En voor project nummer drie heb ik garens van Lang:


Ik combineer de groen-achtige Mille Colori (nummer 16) met Jawoll in de kleur Denim. 

En het wordt allemaal zo leuk! In mijn nieuwe blogtitel-foto zie je al iets van de ontwerpen.

Ik ben een van de brei-ontwerpsters voor de Summerschool Breien. 
Er is ook een Summerschool Haken. 
Meer over dit alles kun je vinden via mijn blog van gisteren.

Ik wens je graag een hele fijne Paasmaandag!




Liefs van De Breimeisjes!



Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Fijne bolletjes lijkt mij, veel breiplezier! O wacht, dat is waarschijnlijk al klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veeeeeel succes met alle leuke projecten en activiteiten er omheen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat spannend allemaal en erg leuk Akkelien !!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke bolletjes bij elkaar.
    Bovenaan je blog is zie ik al een stukje van het groene garen, wat een leuk effect zal dat geven!

    BeantwoordenVerwijderen