{ 'anonymize_ip': true }

zondag 14 april 2019

Nieuw boekje: Pasen en Lente Haaksels

Nieuw boekje: Pasen en Lente Haaksels


Ja, ik kon het niet laten, ik kocht een nieuw boekje:


En volgende week is 't al Pasen! Toch vind ik het de moeite van het kopen waard. Wil je weten waarom? Lees de blog die ik schreef voor Breiclub.nl, je vindt 'm hier.

In het boekje vind je 10 leuke haakpatronen, hier zie je vast een kleine impressie:


Fijne zondag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.


3 opmerkingen:

  1. Ik bestelde het boekje ook. Maar omdat de verzendkosten zo hoog zijn richting België, ontvang ik het begin mei op een haak date De kerst editie heb ik ook liggen.
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed doel en een leuk haakboekje met haakpatronen die je nog voor Pasen gehaakt kunt hebben.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen