{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 3 april 2019

Rood/wit/blauw/oranje: Oranje boven!

Rood/wit/blauw/oranje: Oranje boven!


April en mei zijn maanden met een aantal feestdagen, waarbij de kleuren rood/wit/blauw/oranje een belangrijke rol spelen.


Ik laat de komende tijd weer wat voorbij komen in deze kleuren!



4 bollen sokkenwol, Scheepjes Invicta Extra, in de kleuren rood, wit, blauw en oranje. Ik maakte van deze mooie kleuren sokken! Met oranje boven:


Wat leuk om zo te spelen met kleuren! In het deel om het been zit een schaduw-brei-effect. De ene sok heeft een blauwe hiel en een rode teen en de ander precies andersom:


Fantastische sokken om mee naar de vrijmarkt te gaan, toch!


Dit is een ontwerp dat ik gemaakt heb voor Breiclub.nl. Het thema van deze maand is "Ik houd van Holland", daar passen deze sokken mooi bij, hé 😃
Het patroon is voor leden van Breiclub.nl gratis te downloaden. 
Rita, van wie ik lang geleden een goed basispatroon kreeg, heeft het patroon doorgenomen en gecontroleerd. Dank je wel, Rita!

Update Scheepjes heeft nieuw sokkengaren! Met heel veel mooie kleuren! Het heet Metropolis. Kijk hier voor meer informatie en om al die kleuren te zien.

En ik ga vast nog eens sokken ontwerpen, super leuk om te doen! 

Fijne dag!



Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Echte Nederlandse feestsokken. Leuk om in april en mei te dragen.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, die mogen niet ontbreken bij een nationalistische outfit, leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, je sokken zijn gepubliceerd! Die gaan vast heel veel succes hebben!

    BeantwoordenVerwijderen