{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 8 april 2020

Liefs per post (2)

Liefs per post (2)


Ook in de afgelopen week verstuurde ik weer post. Een aantal op basis van wat ik hier al beschreef en ook een speciale. 
Een meisje in de familie werd afgelopen weekend 9! En ze had zich al een tijd verheugd op een feestelijke dag met lekker veel bezoek...
Dat ging dus even anders. Ik stuurde uiteraard een vrolijke kaart en haakte daar een mini-slingertje bij:


9 vlaggetjes natuurlijk. Het slingertje zou ook als ketting gedragen kunnen worden.

Ik haakte voor iemand anders een oranje hartje:



Ondertussen heb ik veel foto's gemaakt, dan kan ik binnenkort laten zien hoe ik ze haak.

Omdat ik mijn stempels weer ontdekt had, leukte ik de enveloppen nog wat op.


Die zelfgemaakte 50-stempel kwam ook nog goed van pas:



Ik houd altijd wel van post en stuur normaal gesproken ook best regelmatig kaartjes. In deze tijd doe ik dat wat meer. Best goed om mensen te laten weten dat je aan ze denkt.
Ik kreeg zelf ook een kaartje, met een hele fijne tekst:


Als ik denk aan jou
en jij denkt eventjes aan mij,
dan voelt 't ondanks afstand
toch een beetje dichterbij!


Pas goed op jezelf en op je naasten! Samen maken we er het beste van 🍀
Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Hé daar is het kuikentje weer☺️.
    Je hebt weer lieve post verzorgd.
    Het gedichtje is nu wel héél toepasselijk, ik vind het iedere keer weer mooi hoe betekenissen uit het 'verleden' nu op een andere manier uitgelegd kunnen worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker een mooi tekst.
    Wat ben je toch lief voor anderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, wat sneu voor dat meisje... Als kind kun je je zò verheugen op je verjaardag! Wat een lieve post verstuurde je, dat doet altijd goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve post Akkelien, en zo schattig de gehaakte slingers en hartjes. Denk dat het meiske er heel blij mee is.
    Wat een prachtige tekst op het kaartje dat je hebt ontvangen,
    en zo is het ook precies.

    BeantwoordenVerwijderen