{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 14 april 2020

Dinsdag - poppendag Nog een Japans meisje

Dinsdag - poppendag Nog een Japans meisje


In maart naar Japan, dat schijnt iets prachtigs te zijn! Iemand die ik ken had dit reisplan voor afgelopen maart. Helaas, het ging niet door, vanwege de huidige situatie. Het is uitstel, geen afstel, gelukkig, al zal het nu anders worden, want de planning is nu oktober.
Voordat ik wist dat het uitstel werd, haakte ik een Japans meisje voor haar:


Ik haakte haar met dezelfde kleuren als Sakura, maar haakte nu met haaknaald nr 2. Daardoor kreeg ze net een mooier maatje. 


Dit Kersenbloempje vond het ook wel leuk om even op een bedje van violen te liggen:



Daar kleurt ze ook geweldig bij! Ze werd met grote blijdschap ontvangen 😊
Ze hebben daar nu extra lang voorpret, zo beschouwen ze het zelf gelukkig en dit poppetje helpt daar aan mee.
Ze is een combinatie van dit patroontje en de gelukspoppetjes van Annemarie Arts. Zo'n goed idee om van alle begin- en einddraadjes een kwastje onderaan te maken, ik houd ervan!

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Angélique,
Blauw en zo,
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 

Pas goed op jezelf en op je naasten! Samen maken we er het beste van 🍀
Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Leuk je hebt al veel van deze poppetjes gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze dame is echt heel mooi gewworden! Misschien mag ze wel mee om die verre reis te maken als mascotte...


    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dotje! Nu kan ze mooi mee op reis :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat een klein schatje is dit zeg, het is nu
    een klein Japans troost popje geworden.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk dat voor elke gelegenheid bijna wel zo'n poppetje te bedenken is. En gelukkig voor de reizigers is het uitstel en geen afstel geworden.

    BeantwoordenVerwijderen