{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 28 april 2020

Dinsdag - poppendag Rood/wit/blauw/oranje

Dinsdag - poppendag Rood/wit/blauw/oranje


In deze tijden is alles anders, ook Koningsdag! Dat was gisteren. Er waren twee dames hier in huis die er druk mee waren. Ongeveer alles kwam uit de kast en toen kwamen ze vol trots laten zien hoe ze eruit zagen.


Alies heeft bij haar jeans haar leuke gestreepte zomertruitje aangetrokken en daar een broche op geprikt. Een sjaal vond ze wel een fijne extra.



Zoals je ziet heeft Pippi nog meer uit de kast gehaald 😀
Ze draagt een oranje ponchootje, die zie je niet eens meer! En het blauwe rokje is van Alies. De rode boots zijn van Tibbe. En die kettingen zijn van mij! De muts is wel van haarzelf.


De foto van hen samen heb ik extra feestelijk omlijst, maar liefst vier keer. Zelf draag ik ook vaak iets in deze kleuren op Koningsdag, leuk dat deze dames dit keer meededen!

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Angélique,
Blauw en zo,
Ria,
Rita en 
Sandra.

Als je ook mee wilt doen op poppendag, voor een keer of voor regelmatig, laat het weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer! Het is zo leuk om ideetjes te delen en elkaar te inspireren! 

Pas goed op jezelf en op je naasten! Samen maken we er het beste van 🍀

Fijne dag!


Liefs van De Breimeisjes!



Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er gezellig uit!
    Ik hoop dat de dames een fijne Koningsdag hadden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die hadden zichzelf mooi uitgedost moet ik zeggen! Zal vast een fijne Koningsdag geweest zijn, ze zien er toch heel happy uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O wat gezellig! Hebben jullie ook gezellige spelletjes en een feestelijk gebakje genomen om de verjaardag van de koning te vieren?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach ja, die meiden ook! Maar zo één keer in het jaar mag je best alles uit de kast trekken... Hebben ze het wel weer netjes opgeruimd?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja het was een andere Koningsdag dan anders maar we hebben er toch onze draai aan weten te geven. De dames hebben ook erg hun best gedaan. Ze zien er mooi uit.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen