{ 'anonymize_ip': true }

zaterdag 25 april 2020

Oranje tulp armbandje

Oranje tulp armbandje


Deze week liet ik het gehaakte armbandje zien en ik kreeg de vraag waar het patroon te vinden was.


Het patroon schreef ik in 2018 voor Aan de Haak. Het was toen een tweekleurig armbandje, ik heb er nu een 5-kleurige versie van gemaakt.

Je haakt ongeveer anderhalf uur over 1 zo'n armbandje. Het patroon is beschreven voor een groen armbandje met een gekleurd tulpje. Er staan aanwijzingen in en extra foto's om er een meerkleurig armbandje van te maken. Voor zo'n armbandje heb je restjes garen nodig en een bijpassende haaknaald, katoen is wel heel prettig. En een schaar, naald en knoopje.

Heb je belangstelling? Je kunt het hier vinden in mijn Ravelry-winkeltje, tegen een kleine vergoeding.


Pas goed op jezelf en op je naasten! Samen maken we er het beste van ❤️
Fijne dag en een heel fijn weekend. Geniet ervan en denk aan de happy momenten🍀!


Liefs van De Breimeisjes!

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

1 opmerking: