{ 'anonymize_ip': true }

maandag 23 september 2024

Nazomeren/voorherfsten (2)

Nazomeren/voorherfsten (2)


September, dat is een maand dat je eigenlijk nog wel wat aan het nazomeren bent. Dat vind ik altijd wel lekker klinken, maar eigenlijk ben je ook gewoon een beetje aan het "voorherfsten".
En dat is dan weer geen echt goed Nederlands woord.

Eerder deze maand had ik het al over de peren die van de boom vielen, ze zijn ook nog eens aangetast, de oogst valt bij ons tegen.

We hebben geen eik in de tuin, maar tijdens een van m'n wandelingen vond ik deze eikels:


Met een takje van de eikenboom ligt het nu op een schoteltje op de tuintafel. Ik vond dit trouwens al in augustus.


Op zoek naar door mij gemaakte eikeltjes kwam ik deze foto weer tegen:


Geborduurd op plastic canvas, ik maakte ze 5 jaar geleden. In deze blog lees je er meer over.

Ook haakte ik een eikel-knuffeltje en een pompoen-vriendje:


Wat een leuk stel! In deze blog lees je meer over ze. Ik heb daar ook linkjes in gezet, maar helaas zijn de patronen daar niet meer te vinden. Het zijn ontwerpen van Marrôt Degign.

Wel leuk om weer even terug te zien! 

🍂  🍂  🍂  🍂  🍂


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

1 opmerking:

  1. Mij valt op dat er nog erg weinig blaadjes vallen, maar daar zal deze week wel verandering in komen denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen