{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 4 september 2024

Bloemen in de (na)zomertijd (10)

Bloemen in de (na)zomertijd (10)


In de zomertijd "recycle" ik hier en daar eens een blogideetje. In september, de nazomer, ga ik daar nog even mee door.

In deze serie laat ik bloemen zien uit mijn Bloemen-alfabet en vorige week was het de bloem die ik maakte bij de letter Q. Vandaag kies ik voor die andere "lastige" letter, de X.

Ook van deze bloem heb ik geen foto van het origineel, dus ook deze keer alleen foto's van de gehaakte versie:


Deze bloem heeft de Latijnse naam Xeranthemum en de Nederlandse naam begint met een P. Dit is de papierbloem.
Op de volgende foto ligt de bloem wel in mijn tuin en ik denk dat ik deze vroeger ook wel echt in mijn tuin heb gehad, maar nu dus niet meer. 


Het patroon vind je hier.


🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻


Alle bloemen van mijn Bloemen-ABC vind je makkelijk terug via deze blog.
De komende weken zie je een aantal weer langskomen.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

1 opmerking: