{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 6 september 2024

Vriendelijke vrijdag en verhuizen

Vriendelijke vrijdag en verhuizen


Onze buurtjes kochten een ander huis, ze gingen verhuizen. 't Zijn de officiële baasjes van "onze" deeltijdpoes Ted.

Ik had nog bedacht dat ik wel even een kruidkoek kon bakken, lekker voor op de verhuisdag, maar 't ging ineens zo snel, dat ik daar gewoon te laat mee was. Ik heb nog wel een nieuwe sleutelhanger gemaakt.


Een gebreid huisje in de kleuren van Sneek. Ze blijven namelijk wel in deze stad wonen, zelfs in dezelfde wijk.


Het huisje heb ik opgeleukt met borduurwerk. Hierboven zie je al een klavertje vier en de ramen van de "huisjeskant", verder kwam er nog een hartje op en een vergeet-me-nietje.


Dat vond ik wel mooie symbolen om mee te geven. We wensen hen veel geluk in het nieuwe huis, en veel liefs. En een vergeet-me-nietje is zeker toepasselijk. 


Nu maar hopen dat het nieuwe huis voor hen snel als THUIS zal voelen. 
Ted blijft bij ons wonen, hebben we onderling afgesproken. En dat vinden wij heel erg leuk, een zeer bijzonder afscheidscadeau 🐈

Wil je ook zo'n huisje breien? In deze blog lees je hoe ik dat doe. Onder het label "huisje" vind je veel meer inspiratie.


Op deze vrijdag wens ik je graag een vriendelijke dag
en een heerlijk weekend 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.


4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke sleutelhanger als afscheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke sleutelhanger, mooi gemaakt en heel speciaal.
    Speciaal is het ook dat de kat bij jullie gaar wonen, ze komen hem vast nog regelmatig opzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen