{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 11 september 2024

Bloemen in de (na)zomertijd (11)

Bloemen in de (na)zomertijd (11)


In de zomertijd "recyclede" ik hier en daar eens een blogideetje. In september, de nazomer, ga ik daar nog even mee door.

In deze serie laat ik bloemen zien uit mijn Bloemen-alfabet en vandaag is het de hortensia. Ik heb er heel wat in de tuin staan, een witte en veel roze varianten.
Deze foto's heb ik allemaal in eigen tuin gemaakt, op 1 dag. Sommige bloemen dus nog echt in de knop, zoals de eerste. De middelste onder is al over het mooiste punt heen.


De hortensia heb ik ook gehaakt voor mijn Bloemen-ABC, dat werd dit bloemetje:


Dit patroon vind je hier.
In die blog vind je ook een link naar een eerdere versie. Die bewuste blog, uit 2016, wordt nog opvallend vaak bekeken. Bijzonder vind ik dat.


🌻  
🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻


Alle bloemen van mijn Bloemen-ABC vind je makkelijk terug via deze blog.
De komende weken zie je een aantal weer langskomen.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

1 opmerking:

  1. Wat een mooie en verschillende hortensia's heb jij in de tuin! Vanwege de nieuwe kozijnen moest ik mijn hortensia helemaal terugsnoeien dus dit jaar helaas geen bloemen. Groet, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen