{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 18 september 2024

Bloemen in de (na)zomertijd (12)

Bloemen in de (na)zomertijd (12)


In de zomertijd "recyclede" ik hier en daar eens een blogideetje. In september, de nazomer, ga ik daar nog even mee door.

In deze serie laat ik bloemen zien uit mijn Bloemen-alfabet. Vandaag iets dat daar niet in staat, namelijk het klavertje vier.

Ik maakte in de zomertijd foto's van diverse soorten klaver:


Je ziet witte klaver, rolklaver en rode klaver, en nog meer witte klaver. Of er een klavertje vier tussen zit? Ik weet het niet, het zou best kunnen! De bloemen lijken me lastig om te haken, de blaadjes, dat gaat prima.

Ik haak ze best vaak. 


In deze blog vind je een uitleg van hoe ik deze heb gehaakt. Daar maak ik er uiteindelijk een sleutelhanger van, maar als je dat niet doet, dan krijg je zo'n klaver als dat je hier op dit vogeltje ziet:


Gecombineerd met een vergeet-me-nietje, die had ik ook al gehad in deze (na)zomerse recycle-serie 😉

Voor veel meer inspiratie op het gebied van 🍀 kijk je onder het label "klaver vier".


🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻  🌻


Alle bloemen van mijn Bloemen-ABC vind je makkelijk terug via deze blog.
Volgende week laat ik voorlopig de laatste bloem zien in deze serie.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.



2 opmerkingen:

  1. Een klavertje vier kun je altijd wel gebruiken, helemaal op zo'n gezellige sleutelhanger. Leuk gemaakt Akkelien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach dat vogeltje, lief hoor en leuk gedaan, zo!

    BeantwoordenVerwijderen