{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 26 september 2024

Nazomeren/voorherfsten (3)

Nazomeren/voorherfsten (3)


September, dat is een maand dat je eigenlijk nog wel wat aan het nazomeren bent. Dat vind ik altijd wel lekker klinken, maar eigenlijk ben je ook gewoon een beetje aan het "voorherfsten".
En dat is dan weer geen echt goed Nederlands woord. In de eerste nazomer/voorherfst-blog had ik het over peren, in de tweede over eikels. In de derde blog met dit thema laat ik jullie de eerste kastanjes zien die ik dit seizoen gevonden heb.


Ze zijn klein, dat kun je zien. En de allerkleinste vond ik al in juli!

Het heeft natuurlijk te maken met de diverse zomerstormen die we al gehad hebben. Toen ik deze kastanje vond, was ik met vriendin Henriëtte. Zij is een creatieve onderwijzeres en...


ze legde zomaar deze leuke mandala op een tafel met wat er van de kastanjeboom gevallen was. Geweldig!

Het vinden van kastanjes geeft me altijd een geluksgevoel. Heb jij dat ook?

Hier in huis is trouwens nog iemand dol op kastanjes en dat is Axel:


Axel is gehaakt naar een patroon van Angélique, die dol op eekhoorns is en tegenwoordig vooral geweldige kaarten maakt. Wil je Axel ook haken, kijk dan hier.

Axel heeft bij mij een eigen label, namelijk "Axel".

Je kunt zelf ook kastanjes haken. Dat heb ik nog niet gedaan. Hier is wel een heel leuk patroon.

🌰  🌰  🌰  🌰  🌰  🌰  🌰


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten