{ 'anonymize_ip': true }

vrijdag 3 mei 2024

Vriendelijke vrijdag en babycadeautjes

Vriendelijke vrijdag en babycadeautjes


Een vriendin van mij is oma geworden, van een klein meisje. Heel leuk: ik kreeg ook een geboortekaartje! Dus ging ik sokjes breien.


De sokjes heb ik gebreid toen ik op Schiermonnikoog was. Daar zijn deze eerste twee foto's ook gemaakt.


Daar kocht ik ook een toepasselijk kaartje met de tekst "These feet are made for walking".


Leuk vanwege de sokjes die ik mee stuurde én de papa van dit meisje heeft ook beslist iets met (hard)lopen 🙂


Ik maakte nog iets. Je kunt maar beter op tijd zijn, een kerstbal! De details laat ik later zien, in december, denk ik 😉


Leuk om te maken, babysokjes. Wil je ze ook maken? In deze blog lees je hoe ik dat doe. Dit paar is gebreid van een handgeverfde streng wol, volgens mij van de hand van Bianca Boonstra-Becker van Chefwol.
Het grappige is, bedenk ik nu, dat ik in de kerstbal een restje van een streng handgeverfde wol gebruikt heb van haar dochter, Alexa Boonstra van Amilishly. 

Mooi: nieuw leven! Ik wens mijn vriendin en haar man heel veel plezier van en met hun kleindochter Liv. En voor Liv en haar papa en mama: alle goeds, gezondheid en geluk 🍀

Dit is het eerste paar babysokjes dat ik in 2024 gebreid heb 🧦


Op deze vrijdag wens ik je graag een vriendelijke dag
en een heerlijk weekend 🍀🍀🍀


Liefs van Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗


Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

6 opmerkingen:

  1. Ah, wat een prachtige sokjes, zo leuk met die vrolijke kleuren.
    De kerstbal kun je best al laten zien hoor, de kerstbal van Nevv hangt ook het hele jaar bij mij aan een kastdeurtje en ik plaats ook het hele jaar door kerstkaarten, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie sokjes, leuk om te geven met zo toepasselijke kaart erbij. Lijkt me ingewikkeld, maar klasse hoor, handgeverfde wol met zóveel kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het lijkt mij ook best lastig om te maken :-) Wel heel leuk om mee te breien!

      Verwijderen
  3. Mooie sokjes en ze zitten heel goed. Toevallig had ze ze vandaag aan. Zegt een trotse oma.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een heel leuk cadeautje met een dubbele betekenis.
    Leuke wol voor dit soort sokjes heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen