{ 'anonymize_ip': true }

maandag 27 mei 2024

Post voor een jarig meisje

Post voor een jarig meisje


Achternichtje Lola was jarig vorige week en ze werd 5 jaar.
Daarom haakte ik een slingertje voor haar. 


Een slingertje met 5 bloemetjes.


Het hangt hier even op "proef":


Elk bloemetje heeft 5 bloemblaadjes:


Het kan natuurlijk ook als ketting gebruikt worden. Marie Antoinette laat dat graag even zien:


Een nogal geel verjaardagskaartje en het slingertje zijn per post naar de jarige Jet gestuurd, ik bedoel natuurlijk naar de jarige Lola.


Stuur jij nog graag post? De postzegels worden binnenkort alweer duurder. Je zou kunnen overwegen om nog snel, vóór 1 juli, een vooraadje aan te leggen.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

4 opmerkingen:

  1. Een attent cadeautje:)
    Ik stuur steeds minder kaarten, ik heb zo vaak gehad dat ze te laat komen of helemaal niet aankomen en dat vind ik zonde. Daarvoor is het in,iddels te duur! Ik koop wel kaarten, maar die geef ik meestal zelf. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke, gezellige slinger met leuke kaart, Lola is er vast heel blij mee.
    PostNL wordt zowat rijk van mij, haha. Maar het wordt wel steeds duurder en op een zelfgemaakte kaart moeten vaak 2 postzegels en dan wordt het niet eens meer de volgende dag bezorgd

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, ja, jij mag eigenlijk wel korting krijgen! Jij verstuurt echt veel post! En dat is waar: vaak is 't bij mij ook net te zwaar, doordat ik iets mee stuur. Dat viel in dit geval nog mee :-)

      Verwijderen
  3. Och wat een ontzettend lief cadeautje voor dat kleine meiske Akkelien. En wat een sprankelende kleur geel, heel lief geworden.

    BeantwoordenVerwijderen