{ 'anonymize_ip': true }

donderdag 16 mei 2024

Leuke dingen

Leuke dingen


Vandaag zomaar wat leuke dingen in mijn blog.

Een tijdje terug las ik hier bij Anita dat ze sokjes had gebreid en dat ze wol over had. Dit wilde ze weggeven. Leuk, dacht ik, want ik wist al waar ik het voor wilde gebruiken. Dus reageerde ik.
En ja, ik was de gelukkige die post mocht ontvangen:


Leuk, hé, met die mooie stickertjes en een heerlijk theetje erbij 🙂
Toevallig heeft Anita deze week allemaal blogs waarin ze geluksmomentjes deelt. (Hier vind je haar blog, scroll maar even terug, om haar geluksmomenten te lezen.)
Dit was een geluksmomentje voor mij 🍀

Het garen is inmiddels al gebruikt voor een paar sokjes, ik laat ze binnenkort zien. 

Hadden jullie een leuke moederdag? Ik bezocht mijn vader en mijn moeder, fijn dat dit nog kan! En zoon verraste met met mooie bloemen:


Kersenbloesem van Lego, heel leuk. Weer een mooie toevoeging voor mijn "boeket" met andere bloemen (Op de eerste foto in deze blog zie je dat boeket).

Wat ook heel leuk is, is dat er vandaag weer een Creatief Café is in de bibliotheek in Sneek. We zijn er van 14.30 - 16.00 uur. Kom je ook? Neem je eigen handwerk mee of andere creatieve activiteit. Koffie/thee is tegen een vriendelijke prijs verkrijgbaar. Voel je welkom!


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

1 opmerking:

  1. Wat een fijne cadeau's kreeg je van zowel Anita als van je zoon, beiden om lekker te ontspannen.

    BeantwoordenVerwijderen