{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 8 mei 2024

Auto's

Auto's


Het leek me zo leuk om een blogje te maken met auto's erin. Ik heb er vast wel eens een paar laten zien. Helaas heb ik geen label "auto", dus het was even zoeken. Ik heb foto's geknipt uit blogs uit 2014.

Voor mijn zoon heb ik vroeger een sjaal gebreid met een weg met auto's:


Hij heeft 'm nauwelijks gedragen, want de sjaal "kriebelde" 🤔
Jammer! Ik vind 't nog steeds wel leuk bedacht van mezelf, die strepen midden op de weg en allemaal verschillende autootjes, qua model. In deze blog lees je er meer over.


Ik vond ook deze snoeppot terug. Die is gemaakt door Lydia, voor een meester die dol op autodrop was:


Ongetwijfeld had ze de pot gevuld met drop, maar dat zie ik op de foto's niet terug. In deze blog lees je er meer over.


En waarom wilde ik een blogje vullen met auto's? Zoon is afgelopen maandag geslaagd voor z'n rijbewijs. In 1x! Zo leuk voor hem!

Als er iemand van de familie slaagt voor zijn of haar rijbewijs, dan kan die persoon altijd rekenen op een leuke kaart. En een doos autodrop. Zoon kreeg dat uiteraard ook 😉


Vandaag gaat hij z'n "roze papiertje" regelen. En dan maar goed oefenen, want je leert het pas echt in de praktijk!


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

3 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je zoon geslaagd is! Hij vindt het vast jammer dat hij die mooie sjaal niet meer heeft, die had het vast goed gedaan op de hoedenplank of over de leuning. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig Akkelien, knap dat hij in 1X geslaagd is. En het is helemaal waar wat je schrijft, je leert het pas echt goed in de praktijk. Veel succes en plezier zoon van Akkelien, heerlijk om nu op pad te kunnen gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed van je zoon, nogmaals gefeliciteerd voor hem!
    Die sjaal is echt leuk, jammer dat hij zo kriebelde.

    BeantwoordenVerwijderen