{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 28 mei 2024

Dinsdag - poppendag En nog een opkikker

Dinsdag - poppendag En nog een opkikker


Deze foto liet ik vorige week ook al zien:


Vandaag laat ik deze kikkers compleet zien:


Die kikker met de roze zwembroek was dus al verhuisd. De andere kikker woonde nog een weekje hier. Hij zat gezellig in dat leuke mandje op mijn handwerkkastje:


Deze kikker had ook zin in een fotoshoot.


Het is weer een volijkerd 🐸


Oei, bovenop dat huisje!



En waar hij nu uithangt?


Er was nog iemand die een opkikker kon gebruiken, dus ook dit kikkertje is verhuisd, om de taak van opkikker op zich te nemen!


🐸  
🐸  🐸  🐸  🐸  🐸  🐸

Het patroon is van Monique Meulenbroek, je vind het hier. In deze blog beschrijf ik hoe ik de zwembroek doe. En veel meer kikkerinspiratie vind je onder het label "kikker".
De laatste drie kikkers heb ik gehaakt van sokkenwol, dat valt ook goed uit.

Nu ga ik kijken of er ook poppen- of ander nieuws is bij

Ria

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.
Je mag me hierover ook mailen: debreimeisjes@gmail.com.


Fijne dag 🍀🍀🍀

Liefs, Akkelien van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom. Ik lees ze graag.

5 opmerkingen:

  1. Ook weer een leukerd die zijn taak serieus neemt, al is dat op de fotoshoot niet te zien. Of is hij dan aan het oefenen om iemand aan het lachen te krijgen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke foto's Akkelien! Volop kikkerplezier...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zoooo wat een heerlijke kikker voorraad laat je zien, werkelijk ENIG zjn ze!!!!

    BeantwoordenVerwijderen