{ 'anonymize_ip': true }

woensdag 6 januari 2021

Mijn Rozeta (25)

Mijn Rozeta (25)


Zo, dat heeft lang geduurd! In juni schreef ik hier voor het laatst over mijn rozeta. Ik was toen van plan om het in de zomer af te ronden, maar toen was het me veel te warm. Aan het eind van 2020 heb ik dan eindelijk de Rozeta opgepakt om de laatste toeren te haken.




De laatste steken:


De rand is klaar!


Nog wat draadjes afwerken en dan in model brengen en blocken, denk ik. Dus waarschijnlijk nog 1 aflevering.

Mijn Rozeta meet nu ongeveer 116 x 186 cm. In het midden is de deken breder. 
Ik haak met Stonewashed en Riverwashed (de kleurnamen kun je vinden in deze blog) en gebruik haaknaald nr. 3½.

De Rozeta is een ontwerp van Tatsiana van Lilla Björn's Crochet World en het is een CAL, waarbij iedere week een deel van het patroon online komt. Alle informatie over deze Cal vind je in de speciale Facebookgroep én hier op de website van Scheepjes.
Alle patronen vind je hier:
Sinds 8 januari is er ook een bonuspatroon

Ik loop behoorlijk achter. Al mijn blogs hierover kun je terugvinden onder het label "Rozeta".


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.Fijne dag!

5 opmerkingen:

  1. Oh joh, ik dacht dat die allang af was. Nou, ik zou zeggen, maak hem "even" af, dan kunnen we hem in volle glorie bewonderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad lang geleden... Maar wat herkenbaar bij een groot project; opeens heb je er geen trek meer in. Maar het komt ook altijd weer goed!
    Ik vind het een ontzettend mooi project, die Rozeta...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou ben ik wel heel erg benieuwd naar het eindresultaat, maar de rand ziet er mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yeah, you did it girl! Lekker denk dat ie klaar is! Nog even blocken en Rozeta daarna een mooie bestemming geven.
    De aanhouder wint!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij bent echt goed in cliffhangers :). Nu moet ik weer wachten tot de volgende aflevering om te zien hoe hij geworden is.

    BeantwoordenVerwijderen