{ 'anonymize_ip': true }

dinsdag 26 januari 2021

Dinsdag - poppendag Lente (6)

Dinsdag - poppendag Lente (6)


Lente zat er vorige week al klaar voor: kleding!
Maria heeft als eerste een jurkje op de pennen gezet, met frisgroen. Daarin breit ze stipjes met het garen dat ze ook voor de haren van Lente gebruikt heeft.


De inspiratie komt van stinzenplanten op de bosgrond, schreef Maria mij. Van die kleine bloemetjes in pastelkleuren.


Omdat Maria al vooraf bedacht had dat ze dit model jurkje wilde maken, heeft Lente geen aangebreid shirtje gekregen.


Zo heeft ze "blote" armen en dat staat wel heel erg leuk:


Lente mocht nog even buiten poseren, bij de vergeet-me-nietjes :


Nu nog op blote voeten, maar dat komt vast ook nog goed 😉

Ik ga kijken of er ook poppen- of ander nieuws te zien/lezen is bij:

Ria en
Rita

Als je ook mee wilt doen aan poppendag, voor een keertje of voor langer, laat het dan weten! Dan wordt het lijstje weer wat langer. Het is zo leuk om ideeën te delen en elkaar te inspireren.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.

11 opmerkingen:

  1. Wat een lief jurkje. Ik krijg trouwens helemaal lentekriebels van Lente.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nu al op de foto bij de vergeet mij nietjes. Prachtige lente jurk ik kijk uit naar het voorjaar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze ziet er lief uit in dat schattige jurkje!❤

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke pop is het zo geworden met die mooie frisgroene jurk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een lenteplaatje, wat is ze prachtig in haar frisse jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heeft ze een schitterend lente jurkje gekregen! Een toppertje hoor...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig dit lente jurkje, het staat Lente helemaal top, het is echt een enige pop, ben benieuwd naar haar verdere garderobe.....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zó schattig, maar ik zou het wel koud hebben als ik nu buiten zou moeten poseren, maar een echte mannequin is dat natuurlijk wel gewend.
    Dat bij jou de vergeet-me-nietjes al in bloei staan, apart !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, de foto is al van een tijdje terug 😊
      Dit is ook niet bij mij in de tuin. Maria mailt mij iedere week poppennieuws en daar volgt regelmatig een blogje uit.

      Verwijderen
  9. Ze doet haar naam eer aan met die prachtige jurk in lentekleurtjes! En poseren bij vergeet-me-nietjes was een supergoed idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige jurk heeft Maria gebreid :)
    Je mittens schieten lekker op, mooi hoor en je kunt ze nu ook goed gebruiken, al denk ik niet dat je zonder zit ;)
    Een aantal van jullie doet 2x een letter, jij ook, knap hoor, dat lukt me op dit moment niet, ben blij dat ik 1x meer doen :) Groetjes en nog een fijne zondag, Anita

    BeantwoordenVerwijderen