{ 'anonymize_ip': true }

maandag 18 januari 2021

d'Histoire Naturelle (1)

d'Histoire Naturelle (1)


Vrijdag liet ik zien dat ik eindelijk de Scheepjes Cal van 2019 af heb. Eind september 2020 startte een nieuwe Cal en ik vond 'm direct weer prachtig, de "d' Histoire Naturelle". Maar ja, nog zoveel projecten... Dus ik deed het niet. Ik vond het wel fascinerend, omdat het op een boek gebaseerd was. Dát is precies wat Wietske en ik ook net hadden gedaan met onze 7 zussen dekens! (Hier lees je meer hierover).

En toch... ik volg de Facebookgroep en zag de ene mooie update na de andere, dus het bleef wel kriebelen...
En dat boek leek me ook wel wat. Dus dat vroeg ik maar vast voor mijn verjaardag en ik kreeg het, zoals ik hier al liet zien.
Het toeval wilde dat ik ook had gezien dat Margriet van Sparkelz-Creatief de pakketten iets had afgeprijsd en ik nog iets leuks mocht kopen voor precies dat bedrag 😊
Dus bestelde ik op mijn verjaardag een pakket. Ik bestelde direct die nieuwe breinaalden mee waar ik m'n mitten nu op brei.


 De inhoud is nog mooier dan ik dacht!


17 bollen Colour Crafter in prachtige kleuren! Kijk, ik heb al even wat handigs gedaan, draadjes bij de kleurnummers geplakt.


Verder een doosje steekmarkeerders, wat kraaltjes en een naald, een bladwijzer, een brief van de ontwerpster en een extra patroon van haar voor een omslagdoek.

Jullie snappen wel dat ik als eerste dit boek ga lezen van die vier die ik kreeg. En ik ga ook beginnen met haken.


Dus: wordt vervolgd!

Deze Cal heet "d'Histoire Naturelle". Het ontwerp is van Christina Hadderingh van A spoonful of yarn
Ik heb gekozen voor het pakket Mineralogy in de Colour Crafter-versie.
Meer informatie vind je hier bij Scheepjes.


Fijne dag 🍀


Liefs van De Breimeisjes 💗💗💗

Reacties zijn van harte welkom! Ik lees ze graag.
 

6 opmerkingen:

  1. Ik begon te lezen ... en ik voelde 'em al aankomen! Oei, daar gaat iets gebeuren, dacht ik...
    Nou, je kunt niet zeggen dat je het niet weloverwogen hebt gedaan! Het is gewoon niet toevallig meer... en wat leuk dat je het nu gaat doen!
    Zo af en toe jezelf kietelen en je hart volgen is altijd goed, vind ik.
    Ik had nog niet gehoord van deze CAL en geloof me... ik denk dat ik ook niet al te lang moet kijken naar je foto's :), het is allemaal heel gevaarlijk!
    Maar ik ga toch ff kijken bij je link van Scheepjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is het gevaarlijke van die CAL's ; 'nee' zeggen en volhouden is zó moeilijk....
    Maar ach, af en toe toch toegeven mag gelukkig óók 😉.
    Heerlijk om zo'n kant en klaar pakket open te maken en te kijken naar de schatten die er in liggen.
    Helemaal leuk dat je ook nu weer een boek hebt waarop het patroon is geïnspireerd ; misschien hebben jullie met de 7 zussendeken wel een trend gezet!
    Héél veel plezier met zowel het boek als de CAL!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gegarandeerd weer veel mooie uren haakplezier Akkelien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die ziet er weer mooi uit. Veel plezier met lezen en haken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat gaat weer een heel fijn project worden Akkelien,
    prachtig kleuren zijn het allemaal, weer een heel kleurrijk
    geheel gaat het worden.

    Lief Akkelien, dat je morgen mijn linkje plaats op poppendag, bedankt!!!

    BeantwoordenVerwijderen